S16 Mrągowo – Ełk
Poniżej znajduje się pełne Studium Techniczno Ekonomiczno Środowiskowe (STEŚ) wraz z raportem oddziaływania na środowisko dla drogi ekspresowej S16 na odcinku Mrągowo – Orzysz – Ełk.
Analizą objęto trzy warianty lokalizacyjne. Wszystkie warianty biorą swój początek w mieście
Mrągowo (ślad istniejącej drogi nr 16) i biegną na wschód do miejscowości Ełk.
Uwaga: niektóre pliki są dużych rozmiarów. W przypadku wolnych łączy ściągnięcie ich może trwać wiele minut, a nawet zakończyć się błędem transmisji. Nie zalecamy ściągania tych plików na urządzenia mobilne.
Załączniki
- Mapa orientacyjna analizowanych wariantów
6,33 MB - Mapa lokalizacyjna 1:25 000 Wariant A
47,9 MB - Mapa lokalizacyjna 1:25 000 Wariant B
47,9 MB - Mapa lokalizacyjna 1:25 000 Wariant C
48,0 MB - Typy i kompleksy gleb
142 MB - Opinia hydrologiczna
92,8 MB - Analiza akustyczna dla wariantu bezinwestycyjnego – 2025 i 2035 rok
267 MB - Analiza akustyczna dla wariantu A – 2025 i 2035 rok
326 MB - Analiza akustyczna dla wariantu B – 2025 i 2035 rok
326 MB - Analiza akustyczna dla wariantu C – 2025 i 2035 rok
329 MB
Załączniki
- Mapa uwarunkowań środowiskowych wariant A
219 MB - Mapa uwarunkowań środowiskowych wariant B
219 MB - Mapa uwarunkowań środowiskowych wariant B
212 MB - Urządzenia ochrony środowiska
400 MB - Mapa korytarzy ekologicznych
3,69 MB - Wizualizacje
30,8 MB - Raport ze spotkań informacyjnych
28,5 MB
Załączniki
- Mapa inwentaryzacji Wariant 0 (DK16)
81,3 MB - Mapa inwentaryzacji Wariant A
172 MB - Mapa inwentaryzacji wariant B
172 MB - Mapa inwentaryzacji wariant C
104 MB - Mapa konfliktów przyrodniczych
77,0 MB
STUDIUM TECHNICZNO EKONOMICZNO ŚRODOWISKOWE
Załączniki
- Plan orientacyjny i obiekty drogowe
181 MB - Analiza wielokryterialna
1,85 MB - Podsumowanie i wnioski
1,29 MB
Załączniki













